Ten najpiękniejszy moment w życiu
Mieszkańcom województwa opolskiego organizacja ślubu marzeń zajmuje najczęściej od roku do dwóch lat. Pod tym narzeczeni nie odbiegają od par z pozostałych regionów Polski, a większość z nich jest zadowolona z przebiegu ceremonii i wesela. Z drugiej strony niemal 75% ankietowanych przyznało, że nie zwróciły im się wydatki. Czy powodem może być brak odpowiedniej ilości czasu na odszukanie dobrych i jednocześnie atrakcyjnych cenowo ofert czy też chęć organizacji ślubu marzeń bez względu na koszty? Nie wiadomo, najważniejsze jest natomiast to, że dla aż 98% jest zadowolona z wyboru swojego partnera. Informacji na temat mieszkańców tego regionu można również znaleźć w statystykach przygotowanych przez GUS.
Istotną kwestią jest obecność rodziny oraz przyjaciół. Większość par z Opolszczyzny wyprawia nawet wesela na kilkadziesiąt osób. Dobry fotograf jest w stanie uchwycić i zatrzymać w czasie najpiękniejsze chwile. Natomiast całościowa kwota jaką pary przeznaczają na budżet ślubny to najczęściej 20-40 tys. złotych.
Dlaczego warto zaufać specjalistom?
Bez względu na to, czy narzeczeni decydują się na ślub cywilny czy też kościelny, usługi fotografa oraz kamerzysty powinny być jednymi z najważniejszych. W Opolu obecność każdego z nich jest konieczna, ponieważ nikt nie wyobraża sobie uroczystości bez pięknej pamiątki. Według badań Grupy Portali Weselnych mieszkańcy Opola kierują się przy wyborze tego typu profesjonalistów głównie estetyką portfolio (26%), a następnie pozytywnymi opiniami w internecie (23%). Poszukując usługodawcy w sieci, warto odwiedzać wiarygodne strony i serwisy, posiadające na przykład aktualnego bloga, a także opinie osób, które wcześniej korzystały z usług profesjonalisty (Opole - baza fotografów ślubnych). Natomiast dla 18% ankietowanych istotna jest atrakcyjna oferta, a dla 17% niska cena.
Mieszkańcy Opola szczególnie chętnie korzystają z usługi, jaką jest sesja w plenerze. Ulubione lokalizacje do realizacji pleneru to Katowice - Nikiszowiec, Kraków, czy Wrocław - dodaje Ewa Sztuczka z portalu filmy-wesele.pl.
Aby zorganizować ślub marzeń należy zaangażować jeszcze kilku innych specjalistów, między innymi: fryzjera, kosmetyczkę, kierowcę, obsługę sali weselnej, a także zespół muzyczny, czy DJ-a. Pary prześcigaja się również w organizacji różnych atrakcji, ich zadaniem jest nie tylko zapewnienie rozrywki, ale przede wszystkim integracja gości. Najpopularniejsze z nich to puszczanie lampionów, serwowanie dziczyzny, a nawet fotobudka (więcej informacji można znaleźć tutaj).
Bez względu na zakres wymagań i oczekiwań warto poświęcić chwilę czasu na odszukanie najlepszego specjalisty. Ostatecznie to właśnie te decyzje przełożą się na sukces tego wyjątkowego dnia.