wywołanie zgodne z linkiem canonical
Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk


Nyscy „Latarnicy” i więcej światła w sieci

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Około 50 seniorów i 7 certyfikowanych Latarników wzięło udział w spotkaniu z przedstawicielem ZUS na temat Platformy Usług Elektronicznych (PUE).
Nyscy „Latarnicy” i więcej światła w sieci

Nyscy „Latarnicy” i więcej światła w sieci
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Nyscy „Latarnicy” i więcej światła w sieci
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Nyscy „Latarnicy” i więcej światła w sieci
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Nyscy „Latarnicy” i więcej światła w sieci
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

We ramach współpracy między ZUS, a projektem Polska Cyfrowa Równych Szans Latarnicy z Nysy zorganizowali spotkanie z przedstawicielem ZUS dotyczące Platformy Usług Elektronicznych (PUE).

Spotkanie odbyło się w czytelni Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Nysie. Udział w nim wzięło około 50 seniorów i 7 certyfikowanych Latarników. Obecni byli zarówno ci, którzy mieli już kontakt z Latarnikiem, jak i ci, którzy zamierzają uczestniczyć w zajęciach. Spotkanie otworzyła latarniczka PCRS Barbara Tkaczuk, na co dzień pracownik biblioteki. Pani Basia w bardzo ciekawy sposób zaprezentowała seniorom stronę internetową Miejskiej i Gminnej Biblioteki i zachęciła do korzystania. Następnie Alicja Papis przybliżyła seniorom, kim jest latarnik i gdzie można skorzystać z  latarniczych zajęć w Nysie.

Magdalena Lis, pracownik Inspektoratu ZUS w Nysie przedstawiła w bardzo przystępny sposób, w jaki sposób można korzystać z Platformy Usług Elektronicznych. Seniorzy nabyli kompleksową wiedzę na temat udogodnień proponowanych na Platformie. Dowiedzieli się jak załatwić większość spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi bez wychodzenia z domu - przez Internet a także, jak można sprawdzić swoje dane zapisane na indywidualnym koncie w ZUS, śledzić stan swoich spraw i otrzymywać powiadomienia e-mail lub SMS. Dużym zaskoczeniem była zaprezentowana możliwość rezerwowania wizyty za pomocą portalu by uniknąć stania w kolejce.

KONTAKT

Latarnicy Polski Cyfrowej w Nysie: tel. 77 4080515 (pon.-pt, godz. 8:00 do 16:00), organizacyjna@www.nysa.pl


um



o © 2007 - 2023 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Czwartek 2 lutego 2023
Imieniny
Kornela, Marii, Mirosławy

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl

Kazo.pl
Ogłoszenia i oferty nieruchomości