W ubiegłym tygodniu wybrany został wykonawca na projekt graficzny logotypu „Fortecznej Wieży Ci¶nień” i wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji kampanii promocyjnej.
Wpłynęło 9 ofert. Komisja w składzie: Burmistrz Nysy Jolanta Barska, Przewodnicz±cy Komisji Kultury i Kultury Fizycznej Rady Miejskiej w Nysie Kazimierz Staszków, Wiceburmistrz Nysy Aleksander Juszczyk, Dyrektor Nyskiego O¶rodka Rekreacji Mirosław Aranowicz, Kierownik Biura Obsługi Inwestora i Zamówień Publicznych Krzysztof Korostyński, Inspektor ds. Zamówień Publicznych Jacek Krzywoń, Kierownik Biura Promocji Edyta Bednarska - Kolbiarz wybrała ofertę firmy Rewers Art z Opola. Firma uzyskała największ± ilo¶ć punktów - 89 pkt (cena 60%, logotyp 20%, wzory oferowanych produktów z umieszczonym logotypem 20%).
Projekt zostanie zrealizowany za kwotę 34 960,00 zł brutto z terminem realizacji do końca marca.