Podczas dwudniowej imprezy „Cztery Pory Roku na Dolnym Śląsku – Wiosna, Lato”, Nysa, jako jedyna miejscowość z terenu Opolszczyzny, prezentowała we Wrocławiu swoje atuty. Stoisko przygotowane wspólnie z Opolską Regionalna Organizacją Turystyczną, przyciągało mnóstwo turystów i mieszkańców stolicy Dolnego Śląska. Prezentacja była szczególnie interesująca dla byłych mieszkańców Nysy, którzy z radością przywitali jej przedstawicieli we Wrocławiu. Pytali o nowe produkty turystyczne, o Skarbiec i obiekty forteczne. Z nutką nostalgii wspominali Nysę jako przyjazne i ciepłe miejsce.
Stoisko odwiedziło także wielu pochodzących z Nysy studentów i młodych wrocławian. Interesowały ich głównie trasy rowerowe i piesze, gdyż Nysa to dla nich miejsce "wiecznych wakacji", wycieczek i odpoczynku nad jeziorem. Najmłodsi uczestnicy targów podchodzili do stoiska ze względu na słodycze. Wiele osób prosiło też o płytę z teledyskiem Feel. Oferta Nysy interesowała nauczycieli, którzy chcieliby obrać ją na cel szkolnych wycieczek, a także przewodników turystycznych. Jak przysłowiowe ciepłe bułeczki rozeszły się kalendarze imprez kulturalnych organizowanych w Nysie. Niewykluczone, że kilka osób prosto z Galerii pojechało świętować Dni Nysy w wielkimi gwiazdami polskiej muzyki.
Stoiskiem Nysy zainteresowani byli również przedstawiciele branży reklamowej. Oferta Nysy bardzo przypadała im do gustu, co w przyszłości zaowocuje współpracą, mającą na celu promocję Nysy w województwie dolnośląskim. Pojawili się też dziennikarze i publicyści.
Impreza promocyjna w galerii, jako akcja non profit, została zorganizowana już po raz ósmy. Ubiegłoroczna prezentacja pod hasłem „Cztery pory Roku na Dolnym Śląsku – Jesień, Zima” cieszyła się ogromnym zainteresowaniem mieszkańców Wrocławia, Dolnego Śląska oraz odwiedzających region turystów zagranicznych.
Organizatorem prezentacji „Cztery Pory Roku na Dolnym Śląsku – Wiosna, Lato” była Dolnośląska Organizacja Turystyczna, przy współudziale Galerii Dominikańskiej. Akcja prowadzona w pasażach Galerii, stworzyła dla odwiedzających centrum handlowe niepowtarzalną okazję zapoznania się z walorami turystycznymi i kulturalnymi wielu ośrodków regionalnych.